Yamaha Powersport Forums banner
1 - 7 of 7 Posts

·
Registered
1 Posts
Discussion Starter · #1 · (Edited)
Hei, jeg tror jeg skal kjøpe en Yamaha yzf r 125 nå til helgen så tenkte jeg å trimme den litt ved å kjøpe denne chippen : eBay Motors: D-BOOST PERFORMANCE CHIP YAMAHA YBR YZF-R YZF R 125 250 (item 110357693584 end time Mar-30-09 04:12:41 PDT) og Leovince potta, altså denne: Exhaust Full Sy Leovince GP Yamaha YZF-R 125 YZFR125 08 - eBay (item 200318766019 end time Apr-09-09 09:08:42 PDT)

Da får man 30% mere accerlasjon og opptil 25 hestekrefter med bare chippen, vet ikke hvor mye effekt eksosanlegget gir.

Tror dere dette blir bra? noen vet hvor fort den kan komme til å gå? og noen som har prøvd noe av dette og vet om det funker?

·
7c Forever
3,285 Posts
unskylld, min norsk er ikke så bra, men jeg skall prøve å hjelp.

jeg tenke det chippen skall ikke trimme till motoreffekt +25%.

mulig det eksos til trimme litt, men ikke mange hp.

jeg tenke det men du trenger mye motoreffect, en R125 er ikke cyclen til deg.

kanskje en ninja 250r? http://www.kawasaki.com/PRODUCTS/product-specifications.aspx?id=359

forstå du meg?

·
Life: Tragedy or Comedy
2,843 Posts
Thanks for answering Junior. :thumbup

Not sure what exactly you said though. :dunno

Still need to pick up the language stuff you told me about. Keep forgetting to order.

·
7c Forever
3,285 Posts
he was under the impression that he was gonna get a whole bunch of hp from that chip and exhaust, I told him that I didn't think that they'd make all that much and that if he really was after some extra go, the ninja 250 would be a wiser use of money than the 125r

1 - 7 of 7 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.