Yamaha Powersport Forums banner

1 - 18 of 18 Posts

·
mod impersonator
Joined
·
3,221 Posts
sex...
 

·
Registered
Joined
·
1,183 Posts
holy shit my wifes gonna be pissed. i nutted at about the 22 second mark right when he hit it. sorry it was one of those premature things. hahaha
 

·
Registered
Joined
·
3,003 Posts
holy shit my wifes gonna be pissed. i nutted at about the 22 second mark right when he hit it. sorry it was one of those premature things. hahaha
:lmao
 

·
7c Forever
Joined
·
3,285 Posts
those guys still in business.....out of illinois right?
in business yes, couldn't tell you where from tho. Been a lot of absolutly badass showdowns between Lingenfelters boys and John Hennessey.

Just need to get Shelby in on that action and we'll be set.
 

·
R1F Outcast!!
Joined
·
5,948 Posts
Maybe it was Stryker Viper Design I was thinking of in Chicago area?? Either way they all make badass cars!! :rock
 
1 - 18 of 18 Posts
Top